Перереєстрація на квартирному обліку

Шановні мешканці Лановецької міської територіальної громади

Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень, з 01 жовтня 2024 року проводитиметься щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку про виконавчому комітеті Лановецької міської ради, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Таким громадянам впродовж жовтня-грудня 2024 року необхідно звернутися у Центр надання адміністративних послуг Лановецької міської ради (вул. Незалежності, 15, м. Ланівці), а жителям сільських населених пунктів громади – у старостати для подання заяви і оформлення відповідних документів, які підтверджують право перебування на квартирному обліку.
Перелік документів, необхідних для отримання зазначеної адміністративної послуги:

  1.  заява;
  2.  паспорт громадянина України;
  3.  витяги з реєстру територіальної громади на особу та на кожного члена сім’ї (видається при зверненні в ЦНАП/старостаті);
  4.  довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем  роботи.

Громадяни,  які  перебувають на обліку на пільгових підставах зазначають  про це у заяві і подають відповідні документи (посвідчення тощо).