Перереєстрація на квартирному обліку
Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень, з 01 жовтня 2024 року проводитиметься щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку про виконавчому комітеті Лановецької міської ради, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Таким громадянам впродовж жовтня-грудня 2024 року необхідно звернутися у Центр надання адміністративних послуг Лановецької міської ради (вул. Незалежності, 15, м. Ланівці), а жителям сільських населених пунктів громади – у старостати для подання заяви і оформлення відповідних документів, які підтверджують право перебування на квартирному обліку.
Перелік документів, необхідних для отримання зазначеної адміністративної послуги:
- заява;
- паспорт громадянина України;
- витяги з реєстру територіальної громади на особу та на кожного члена сім’ї (видається при зверненні в ЦНАП/старостаті);
- довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.
Громадяни, які перебувають на обліку на пільгових підставах зазначають про це у заяві і подають відповідні документи (посвідчення тощо).