ГУ ДПС України у Тернопільській області інформує!
До уваги виробників виноробної продукції
Державна податкова служба України повідомляє, що 03 вересня 2023 року набрали чинності норми Закону України від 09 серпня 2023 року №3303-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо розвитку виробництва виноробної продукції та спрощення господарської діяльності малих виробництв виноробної продукції» (далі – Закон № 3303), які передбачають деякі особливості здійснення господарської діяльності малими виробниками виноробної продукції, а саме:
здійснення малими виробництвами виноробної продукції виробництва та розливу у споживчу тару алкогольних напоїв без додавання спирту з виноматеріалів власного виробництва, отриманих шляхом переробки, не тільки з самостійно вирощених/вироблених плодів, ягід, винограду, меду, а також з придбаних за умови, що вони мають виключно українське походження;
спрощення вимог до матеріально-технічної бази малих виробництв виноробної продукції щодо наявності обладнання (відсутня обов’язкова необхідність наявності обладнання для зважування плодів, ягід, винограду, меду, обробки виноматеріалів, контролю температури на етапах виробництва та зберігання) та одночасно уточнено вимоги використання обладнання та технологічних ємностей, виготовлених із корозійностійких матеріалів, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
провадження оптової торгівлі алкогольними напоями без додавання спирту, виробленими з виноматеріалів власного виробництва, отриманих шляхом
переробки придбаних плодів, ягід, винограду, меду українського походження, для малих виробництв виноробної продукції, здійснюється за наявності такої ліцензії, річна плата за неї становить 30000 гривень, тоді як така діяльність при торгівлі алкогольними напоями, які вироблені з виноматеріалів виключно власного виробництва, отриманих шляхом переробки самостійно вирощених/вироблених плодів, ягід, винограду, меду, як і раніше, здійснюється без наявності ліцензії на таку торгівлю;
подання заяви для отримання ліцензії на право виробництва виноробної продукції такими виробниками, здійснюється виключно в електронному вигляді;
обов’язок подання малими виробниками виноробної продукції, які отримали ліцензії на право виробництва та/або оптової торгівлі алкогольними напоями без додавання спирту (імпорт/експорт), щорічного звіту про обсяги виробництва та/або обігу (у тому числі імпорту та експорту) до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України за формою, встановленою цим органом, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним роком;
встановлення відповідальності у разі не подання чи несвоєчасного подання такого звіту або подання його з недостовірними відомостями (штрафна санкція становить 1020 гривень);
надання можливості подати уточнений звіт до кінця такого кварталу у разі якщо у кварталі, наступному за звітним роком, суб’єкт господарювання (малий виробник виноробної продукції) самостійно виявив помилки у поданому ним щорічному звіті, без застосування штрафної санкції до такого суб’єкта господарювання.
Разом – до Перемоги: благодійний фонд «Ритм серця» оголошує збір коштів для придбання БПЛА «Лелека-100»
Об’єднавшись, ми зможемо побороти нашого ворога!
Друзі, Благодійна організація «Благодійний фонд «Ритм серця» оголошує збір коштів на придбання для військової частини А3215 багатофункціональних безпілотних літальних апаратів «Лелека-100».
Цей літальний апарат зараз вкрай необхідний воїнам, адже має високу маневреність для проведення аерозйомки та аерофотографування місцевості, а також для коригування артилерійського вогню тощо.
Реквізити рахунка:
IBAN UA623204780000026009924919270
ЄДРПОУ: 44265191
Отримувач: БО «БФ «РИТМ СЕРЦЯ»
Призначення: Благодійна допомога для військової частини А3215, придбання БПЛА.
Гривня до гривні – і буде «Лелека-100»!
Дякуємо усім небайдужим!
Користувачі отримали понад 10,6 тис. безкоштовних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів від ДПС
Воєнний стан спонукав жителів нашого краю до активного використання електронних сервісів та обмеженого безпосереднього спілкування. А усі можливості Електронного кабінету: від подання звітності, заяв до з’ясування нарахованих та сплачених платежів тощо громадянам надає наявність у них цифрового підпису.
Так, впродовж січня-серпня цього року працівники сектору реєстрації користувачів Головного управління ДПС у Тернопільській області видали 10682 сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису.
Нагадаємо, послуга з видачі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, приватних підприємців та громадян є безкоштовною. Охочі можуть нею скористатися, відвідавши сектор реєстрації користувачів ГУ ДПС в області, що знаходиться за адресою м. Тернопіль, вул. Білецька,1, Центр обслуговування платників Тернопільської ДПІ, кімн. 122. Крім цього, за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен користувач має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2-3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.
Як зареєструвати касира для програмного РРО?
Суб’єкт господарювання може проводити розрахункові операції на ПРРО самостійно або визначати уповноважених осіб (касирів).
Особа може здійснювати розрахункові операції на ПРРО з використанням електронного підпису такої особи/електронної печатки суб’єкта господарювання, на якого зареєстровано ПРРО, після внесення даних про сертифікати до Реєстру програмних РРО за умови дійсності відповідного сертифіката відкритого ключа.
Розрахункові операції на ПРРО можуть проводити лише ті особи, сертифікати електронних підписів та/або печаток яких внесені до Реєстру щодо такого ПРРО.
Дані сертифікатів електронних підписів та/або печаток, що використовуються ПРРО, вносяться до Реєстру програмних РРО на підставі поданих суб’єктами господарювання в електронній формі повідомлень про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО за формою № 5-ПРРО.
Електронні форми повідомлень J1391802/F1391802 розміщено за посиланнями:
https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_yur.htm;
https://tax.gov.ua/data/material/000/006/58768/Forms_servis_fiz.htm.
Повідомлення можна подати, використовуючи програмне забезпечення Електронного кабінету або будь-яке інше програмне забезпечення, наявне у суб’єкта господарювання.
Яку назву та адресу господарської одиниці необхідно зазначити ФОП у розрахунковому документі, якщо ФОП здійснює розрахункову операцію через ПРРО вдома у замовника?
Обов’язкові реквізити фіскального касового чека на товари (послуги) (далі – фіскальний чек) визначені п. 2 розд. II Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями, яким передбачено, що фіскальний чек має містити обов’язкові реквізити, зокрема, назва та адреса господарської одиниці (рядки 2, 3).
Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України (повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП).
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами електронних комунікацій.
У випадку відсутності окремого об’єкта оподаткування, адресою та місцем проведення господарської діяльності фізичної особи – підприємця є місце його реєстрації та обліку в контролюючому органі (квартира, офіс, тощо) про яку він повідомляє у повідомленні за формою № 20-ОПП та у реєстраційній заяві за формою №1-ПРРО відповідно.
Отже, у розрахунковому документі має зазначатись назва та адреса тієї господарської одиниці, відповідні дані щодо якої зазначені у повідомленні за формою № 20-ОПП, поданої для реєстрації ПРРО на цю господарську одиницю.
Сектор інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Тернопільській області