Зручно, швидко, дистанційно! Понад 70 безробітних краян цьогоріч створили власний «електронний кабінет шукача роботи»
Державна служба зайнятості активно запроваджує сучасні технології в обслуговуванні громадян. Так, кожен шукач роботи чи безробітний, зареєстрований у службі зайнятості, може скористатися сервісом «Електронний кабінет шукача роботи» на Інтернет-ресурсі державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua (https://ter.dcz.gov.ua/cabinet). Він є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії клієнта та служби зайнятості з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Цією послугою цьогоріч вже скористалися понад 70 краян.
У чому ж переваги? Це дистанційно, зручно, оперативно! Наприклад, зайшовши у свій електронний кабінет, можна дізнатися дату і час наступного візиту; самостійно зареєструватися на участь в тренінгу, що зацікавив; довідатися про розмір нарахованої допомоги з безробіття. Через власний «електронний кабінет» також можна:
- підібрати роботу;
- створити резюме;
- ознайомитися з графіком і темами запланованих заходів: семінарів, тренінгів, ярмарків вакансій, презентацій роботодавців, засідань клубів, Днів відкритих дверей тощо;
- ознайомитися з можливостями тимчасової зайнятості;
- дізнатися про заплановані та фактичні відвідування служби зайнятості;
- переглянути опрацьовані вакансії та пропозиції роботи;
- дізнатися про можливості професійного навчання;
- скористатися сервісами профорієнтаційної платформи.
І все це – не виходячи із дому.
Зареєструвати свій персональний електронний кабінет дуже просто. Для цього Вам необхідно повідомити особистому консультанту служби зайнятості свою адресу електронної скриньки, отримати логін і пароль для входу в електронний кабінет. Відтак будь-якої миті Ви зможете отримувати потрібну інформацію, не витрачаючи зайвого часу.
Лановецька районна філія
Тернопільського обласного центру зайнятості
(телефон 2-10-98-для населення,
2-14-84-для роботодавців)