Конкурс на заміщення вакантної посади

Лановецька міська оголошує конкурс на заміщення вакантних посад начальника відділу організації надання адміністративних послуг Лановецької міської ради – 1 штатна одиниця та державного реєстратора відділу організації надання адміністративних послуг Лановецької міської ради – 2 штатні одиниці.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 2-11-18.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:

Кваліфікаційні вимоги до начальника відділу: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

Кваліфікаційні вимоги до державного реєстратора: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.