Набір учасниць в «Академію Жіночого Лідерства»
Український жіночий фонд у партнерстві з Національним Демократичним Інститутом (США) оголошує набір учасниць в «Академію Жіночого Лідерства».
Ми шукаємо активних жінок, які готові працювати задля розвитку та процвітання власної громади, жінок, які прагнуть позитивних змін, але яким не вистачає впевненості та команди для їхнього втілення, жінок, які мають ідею, але поки не знають що з нею робити!
Презентація Академії Жіночого Лідерства для активних жінок з Лановецької громади відбудеться в онлайн форматі (на платформі ZOOM) 30 вересня (середа) о 15.00 год.
Що таке Академія Жіночого Лідерства?
Це 5 днів інтенсивного онлайн навчання протягом місяця (4 години на день протягом 5 днів з перервами), підтримка наставниць, фінансування проектів випускниця Академії і найголовніше – професійні знайомства, саморозвиток та можливості подальшого обміну досвідом та мережування з іншими лідерками й випускницями АЖЛ!
Які знання дає Академія?
- жіноче лідерство та мережування;
- які можливості надає реформа децентралізації для жінок у громадах;
- як впливати на прийняття рішень у громаді;
- як керувати громадою;
- взаємодія органів місцевого самоврядування з громадськістю;
- як вести ефективну комунікацію;
- як написати успішний проект та отримати на нього кошти.
Під час презентації ви зможете детально дізнатись про мету, завдання й зміст навчальної програми Академії, про можливості участі у програмі мікрогрантів аби отримати фінансування ваших ініціатив. Окрім того, випускниці попередніх Академій охоче поділяться з вами досвідом та прикладами успішно реалізованих власних проектів. Тривалість презентації – 1 година.
Ви можете долучитися до презентації у залі засідань Лановецької міської ради або безпосередньо на платформі ZOOM за посиланням.
Ідентифікатор конференції: 884 7010 5913
Код доступу: 588168
ВАЖЛИВО, але НЕСКЛАДНО! Для участі у презентації слід заздалегідь завантажити на зручний для вас електронний пристрій (смартфон, планшет, комп’ютер) програму ZOOM, зареєструватись там, ознайомитись в Інтернеті з простими правилами її використання, протестувати її напередодні презентації і у зазначений в графіку день та час (за 10 хв. до початку) у зручному та затишному приміщенні приєднатись до презентації АЖЛ для вашої громади. Обов’язкова вимога для участі в презентації – якісний Інтернет, а також відео та аудіо зв’язок протягом всієї презентації.
У разі запитань, будь ласка, звертайтесь до контактної особи програми DOBRE у вашій громаді, або координаторки Академії Олени Панченко за телефоном 050 917 39 06 або електронною поштою o.panchenko@uwf.org.ua