Конкурс на заміщення вакантної посади
Лановецька міська оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-державного реєстратора відділу державної реєстрації Лановецької міської ради – 1 штатна одиниця.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 2-11-18.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії міської ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
- копію сторінок паспорта громадянина України;
- декларацію суб’єкта декларування, який є особою, що претендує на зайняття посад (подану в Єдиному Державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції).
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.
Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.