Електронні сервіси служби зайнятості

У своєму прагненні зробити послуги максимально доступними та комфортними для клієнтів Державна служба зайнятості підтримує сучасні тенденції з розвитку електронного урядування, активно впроваджує електронні сервіси з надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій.

На початку 2018 року Державна служба зайнятості ввела у експлуатацію новий веб-сайт «Єдине соціальне середовище зайнятості», який відтепер має більш зручний та зрозумілий інтерфейс, надає можливість швидкого пошуку вакансій та резюме по всій Україні, подання роботодавцями звітності в режимі онлайн, розширює можливість самообслуговування громадян шляхом доступу до «Електронної черги». Такий ресурс доступний не лише з комп’ютера, а й з мобільного телефону.

Його відвідувачі можуть не тільки переглядати корисну інформацію щодо повного спектру послуг служби зайнятості, пройти профорієнтаційне тестування для визначення своїх здібностей до того чи іншого виду професійної діяльності, продивлятися контактні дані центрів зайнятості, аналітичні та статистичні матеріали про ринок праці та діяльність служби зайнятості, а й, зареєструвавши персональний обліковий запис, користуватись Персональними електронними кабінетами. В залежності від потреб клієнта, доступні такі корисні дистанційні онлайн-сервіси як «Електронний кабінет роботодавця» і «Електронний кабінет шукача роботи».

«Електронний кабінет роботодавця» – це сучасний інформаційно-комунікаційний сервіс, зорієнтований, насамперед, на економію часу роботодавців та підвищення ефективності їх взаємодії зі службою зайнятості. По суті, це персональне автоматизоване робоче місце, що надає можливість подання звітності до центру зайнятості в режимі онлайн, перегляду стану укомплектування заявлених вакансій та кількості направлень центром зайнятості претендентів на роботу, моніторингу договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру та працевлаштування після професійного навчання, перегляду актуальних резюме шукачів роботи та виконання безлічі інших функцій.

«Електронний кабінет шукача роботи» надає можливість шукачу роботи створити нове резюме та переглянути діючі, переглянути отримані результати після проходження тестів на платформі профорієнтації та перейти до платформи профорієнтації для проходження тестування за посиланням http://profi.dcz.gov.ua. А зареєстрованому безробітному створити власне резюме, здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання, скористатися сервісами профорієнтаційної платформи, переглянути відповідну чинну законодавчу базу, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. Також користувач персонального кабінету, не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, може переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили.

Створення електронного кабінету може здійснюватися фахівцем центру зайнятості, в якому створено електронну персональну картку особи або електронну картку роботодавця, або самостійно шукачем роботи або роботодавцем безпосередньо на веб-сайті де підтримуються сервіси щодо створення профілю особи.

Вже скористалися таким сервісом та створили персональні кабінети 92 роботодавці району та 167 шукачів роботи.

Для зручності вашої роботи скористайтеся сервісами нового сайту за посиланням https://www.dcz.gov.ua або зверніться до фахівців районної філії.

Лановецька районна філія
Тернопільського обласного центру зайнятості
(телефон 2-10-98)

Вам також може сподобатися...