Технічні проблеми в роботі e-сервісу «Громадський бюджет»
В зв’язку із зміною розробниками веб-сервісу «Громадський бюджет» правил авторизації, з 1 березня 2019 року у більшості мешканців громади, охочих прийняти участь в онлайн голосуванні, виникли труднощі із реєстрацією/голосуванням у системі. Зважаючи на вказані вище прикрі обставини, Лановецькою міською радою прийнято рішення продовжити термін голосування за подані проекти до 18 березня 2019 року.
На сьогодні розробниками системи усунено недоліки, що не дозволяли користувачам здійснити реєстрацію/голосування в онлайн платформі «Громадський бюджет». Просимо вибачення за тимчасові незручності, а також хочемо запевнити у тому, що усі охочі зможуть підтримати той чи інший проект до закінчення терміну голосування.
Також надаємо поради щодо вирішення найбільш поширених проблем, які можуть виникнути під час реєстрації/голосування в онлайн платформі:
– Якщо після успішної реєстрації в першій українській платформі е-демократії e-dem.tools, не вдається увійти до веб-сервісу «Громадський бюджет» (https://lanmisto-budget.e-dem.in.ua/#/), необхідно спершу вийти із системи e-dem https://e-dem.tools (іконка із стрілкою у правому верхньому куті веб-сторінки)
Наступний крок — пройдіть повторну реєстрацію через веб-сервіс «Громадський бюджет» https://lanmisto-budget.e-dem.in.ua/#/ (Увійти -> E-dem -> Зареєструватись/Увійти -> обраний Вами раніше канал реєстрації). Після цього Вас автоматично буде перенаправлено на веб-сторінку громадського бюджету https://lanmisto-budget.e-dem.in.ua/#/ та авторизовано.
– Якщо після успішної реєстрації та авторизації на сторінці проекту не відображається кнопка “Підтримати” необхідно натиснути комбінацію клавіш Вашої клавіатури – Ctrl+F5. Після перезавантаження сторінки проекту веб переглядач протягом декількох секунд повторно відобразить усі веб-елементи сторінки в тому числі кнопку “Підтримати”.
– Якщо у Вас виникають інші труднощі, пов’язані із реєстрацією/голосуванням у веб-сервісі «Громадський бюджет», тоді перейдіть за посиланням http://lanmisto.gov.ua/zalishiti-vidguk/ та залиште повідомлення вказавши:
- ПІБ
- Електронну адресу, яку вказали при реєстрації в E-dem
- Спосіб авторизації (через який банк або який ЕЦП)
- В чому полягає проблема та на якому етапі виникла (реєстрації, авторизації, голосування). ***Саме повідомлення “Не можу проголосувати!” – не дає жодного розуміння проблеми, та жодним чином не прискорить її вирішення :-).
Ми разом із розробниками системи намагатимемося якомога швидше вирішити вказану у повідомленні проблему щоб кожен охочий мешканець громади зміг підтримати той чи інший проект до закінчення терміну голосування.