«Смак громад»: представники Лановецької ОТГ вчилися розвивати гостинність
У рамках Програми DOBRE Вікторія Хом’як та Віталія Друзюк взяли участь у дводенній навчальній майстерні “Смак громад”.
Промоція та позитивний імідж громади, наявність маркетингу та бренду, розвиток територій гостинності — показник високого рівня ОТГ. Ідеєю заходу “Смак громад” є навчання саме цих основ.
Перший день учасники працювали із теоретичними аспектами: створення першого враження про громаду, роль маркетингової продукції та брендування території, знайомилися з іноземним та регіональним досвідом щодо цього.
Беррі Рід, директор програми DOBRE, поділився історією розвитку туризму рідного містечка – Юрика-Спрінгс, США.
Однією із навчальних тем майстерні була: «Сувенір на пам’ять: маркетингова продукція громад».
Лановецька ОТГ уже має брендовану продукцію. Так, чашку із написом «Ланівці в моєму серці. Lanivtsi is in my heart» представники нашої громади подарували Беррі Ріду, а також запросили його на відкриття Культурного центру родини Єловицьких.
Протягом другого тренінгового дня учасники напрацювали проектні ідеї, які спрямовуватимуться на створення промоції громади та її місцевий розвиток. Їх візьмуть за основу для створення гастрономічного путівника громадами Тернопільщини та презентують на «Фестивалі Громад», який програма DOBRE та Західноукраїнський ресурсний центр планують провести восени.