Аналітика, 2022

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Лановецької міської ради за 2022 рік

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Лановецька міська рада спрямовувала свою роботу на якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, здійснювала системні заходи щодо виконання зазначених вимог.

Визначено дні прийому, ведеться відповідна документація по зверненнях, вживаються заходи щодо покращення і всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами, та їх вирішення.

Лановецькою міською радою через відділ надання адміністративних послуг та старостинські округи громади надавалися 262 видів адміністративних послуг. Упродовж 2022 року надано 20061 (20 478 – у 2021 році) адміністративних послуг.

Частина послуг надавалися безпосередньо Центром надання адміністративних послуг та у віддалених робочих місцях, такі як

надання різних видів довідок (про склад сімʼї, довідок-характеристик, довідок про реєстрацію місця проживання, довідок по земельних питаннях);

реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;

державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;

нотаріальні дії (в межах старостинських округів громади).

Інша частина послуг надавалася субʼєктами надання адміністративних послуг:

виконавчим комітетом та структурними підрозділами Лановецької міської ради;

Лановецьким відділом соціального забезпечення № 2 Управління соціального захисту населення Кременецької районної державної адміністрації;

Лановецьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Кременецькому районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ);

відділом № 2 головного управління Держгеокадастру у Кременецькому районі;

Лановецьким районним сектором Управління Державної міграційної служби України в Тернопільській області;

Лановецьким обʼєднаним управлінням Пенсійного Фонду України Тернопільської області;

Сервісним центром МВС.

Проводилися обстеження матеріально-побутових умов та складено 167 відповідних акти для надання різних видів соціальних допомог.

До Лановецької міської ради як субʼєкта надання адміністративних послуг упродовж 2022 року надійшло 2317 звернень (3308 -у 2021 році). Із загальної кількості надійшло 92 звернень – на особистому прийомі (146 – у 2021 році), та 2225 письмових звернень (3157- минулого року). Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради становить 11, що на 3 більше порівняно з минулим роком. Повторних звернень до міської надійшло 3, на 1 менше ніж у минулому році. Також було розглянуто та надано інформацію на 72 запитів на інформацію від жителів громади.

Аналіз питань з яким зверталися громадяни свідчить про те, що найбільш актуальними для жителів громади залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

Найбільше звернень (1123) стосувались питань соціального захисту, що складає 48,5 % до усіх звернень (20,5% від усіх звернень у минулому році). У порівнянні з минулим роком їх відсоток збільшився від загальної кількості. В переважній кількості звернень громадяни порушували питання  надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій, військовослужбовцям, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, на лікування та важким матеріальним становищем, призначення соціального робітника для догляду вдома та інші. За 2022 рік було надано матеріальної допомоги на загальну суму 991 000 грн. – з них по програмі «Турбота» – 977 000 грн, допомога на поховання -9 000 грн., допомога дітям з інвалідністю на реабілітацію – 5 000 грн., відшкодування середньої вартості проїзду хворим особам з хронічною нирковою недостатністю для отримання курсів програмного гемодіалізу – 42 000 грн.

З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 981 (2235- у 2021 році) звернень, що складає 42,3% (67%-у 2021 році) до усіх звернень. Це питання виділення земельних ділянок, надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою, та її затвердження.

Кількість звернень з питань житлової політики – 43 на 145 менше ніж минулого року, комунального  господарства становить 38, що на 8 більше в порівняні з минулим роком.

За соціальним статусом:

від учасників бойових дій та інвалідів війни надійшло  246 звернення;

від учасників ліквідації на ЧАЕС 8 звернень;

від багатодітних, малозабезпечених сімей – 7 звернення.

Протягом  звітного періоду всі 2317 звернення громадян знаходились на контролі, з них, 1758 – вирішено позитивно, на 248 – надані відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань та 46 – відмовлено у задоволенні.

Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

За результатами проведеного аналізу стану розгляду звернень громадян Лановецькою міською радою встановлено, що в цілому робота з опрацювання звернень і вирішення порушених у них питань відповідає вимогам чинного законодавства.