Аналітика, 2021

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки розгляду звернень громадян,
що надійшли до
Лановецької міської ради за 20201 рік

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Лановецька міська рада спрямовувала свою роботу на якісний і своєчасний розгляд звернень громадян, здійснювала системні заходи щодо виконання зазначених вимог.

Визначено дні прийому, ведеться відповідна документація по зверненнях, вживаються заходи щодо покращення і всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами, та їх вирішення.

Лановецькою міською радою через відділ надання адміністративних послуг та старостинські округи громади надавалися 257 видів адміністративних послуг. Упродовж 2021 року надано 20 478 адміністративних послуг.

Частина послуг надавалися безпосередньо Центром надання адміністративних послуг та у віддалених робочих місцях, такі як:

  • надання різних видів довідок (про склад сімʼї, довідок-характеристик, довідок про реєстрацію місця проживання, довідок по земельних питаннях);
  • реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання;
  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно;
  • нотаріальні дії (в межах старостинських округів громади).

Інша частина послуг надавалася субʼєктами надання адміністративних послуг:

  • виконавчим комітетом та структурними підрозділами Лановецької міської ради;
  • Лановецьким відділом соціального забезпечення № 2 Управління соціального захисту населення Кременецької районної державної адміністрації;
  • Лановецьким відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Кременецькому районі Тернопільської області Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ);
  • відділом № 2 головного управління Держгеокадастру у Кременецькому районі;
  • Лановецьким районним сектором Управління Державної міграційної служби України в Тернопільській області;
  • Лановецьким обʼєднаним управлінням Пенсійного Фонду України Тернопільської області;
  • Сервісним центром МВС.

Проводилися обстеження матеріально-побутових умов та складено 163 відповідних акти для надання різних видів соціальних допомог.

До Лановецької міської ради як субʼєкта надання адміністративних послуг упродовж 2021 року надійшло 3308 звернень (1208-у 2020 році). Із загальної кількості надійшло 146 звернень – на особистому прийомі (121- у 2020 році), та 3157 письмових звернень. Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради становить 8, що на 18 менше порівняно з минулим роком. Повторних звернень до міської надійшло 4, на 2 більше ніж у минулому році. Також було розглянуто та надано інформацію на 50 запитів на інформацію від жителів громади.

Аналіз питань з яким зверталися громадяни свідчить про те, що найбільш актуальними для жителів громади залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

З питань аграрної політики і земельних відносин надійшло 2235 (714- у 2020 році) звернень, що складає 67% (56%-у 2020 році) до усіх звернень. Це питання виділення земельних ділянок, надання дозволу на складання технічної документації із землеустрою, та її затвердження.

670 звернень стосувались питань соціального захисту, що складає 20,3 % до усіх звернень (23% у минулому році). У порівнянні з минулим роком їх відсоток зменшився від загальної кількості. В переважній кількості звернень громадяни порушували питання надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, на лікування та важким матеріальним становищем, призначення соціального працівника та інші. За 2021 рік було надано матеріальної допомоги на загальну суму 480 900 грн. – з них по програмі «Турбота» – 456 900 грн, допомога на поховання – 14000 грн., допомога дітям з інвалідністю на реабілітацію – 10 000 грн.,відшкодування середньої вартості проїзду хворим особам з хронічною нирковою недостатністю для отримання курсів програмного гемодіалізу- 21 000 грн.

Кількість звернень з питань житлової політики – 148 на 79 більше ніж минулого року, комунального господарства становить 30, що на 39 менше в порівняні з минулим роком.

За соціальним статусом:

  • від учасників бойових дій та інвалідів війни надійшло 179 звернення;
  • від учасників ліквідації на ЧАЕС 43 звернень;
  • від багатодітних, малозабезпечених сімей – 4 звернення (присвоєння почесного звання «Мати-героїня»).

Протягом звітного періоду всі 3303 звернення громадян знаходились на контролі, з них, 3104– вирішено позитивно, на 199 – надані відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань та 53 – відмовлено у задоволенні.

Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

За результатами проведеного аналізу стану розгляду звернень громадян Лановецькою міською радою встановлено, що в цілому робота з опрацювання звернень і вирішення порушених у них питань відповідає вимогам чинного законодавства.

Враховуючи вищенаведене, з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

  1. Інформацію про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Лановецької міської ради протягом 2021 року взяти до відома.
  2. Продовжувати роботу щодо забезпечення повної та безперешкодної реалізації громадянами їх права звертатися до органів державної влади та місцевого самоврядування, посадових осіб відповідно до їх обов’язків із пропозиціями, заявами і скаргами або клопотаннями щодо реалізації своїх особистих інтересів.
  3. Тримати на особливому контролі виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
  4. Забезпечити кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.
  5. Посадовим особам міської ради необхідно звертати увагу на строки розгляду звернень, надавати необхідну інформацію заявникам у встановлені терміни, керуючись вимогами Закону України від 13.01.2011 р. № 2939 –VI «Про доступ до публічної інформації».