Перереєстрація на квартирному обліку
Шановні мешканці громади
Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень з 01 жовтня 2021 року проводиться щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку про виконавчому комітеті Лановецької міської ради, в ході якої перевіряються їх облікові дані.
Таким громадянам впродовж жовтня-грудня 2021 року необхідно звернутися у Центр надання адміністративних послуг Лановецької міської ради (м. Ланівці, вул. Незалежності, 15), а жителям сільських населених пунктів громади – у старостати для подання заяви і оформлення відповідних документів, які підтверджують право перебування на квартирному обліку.
Перелік документів, необхідних для отримання зазначеної адміністративної послуги:
- заява;
- паспорт громадянина України;
- довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207;
- довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.
Громадяни, які перебувають на обліку на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання
жилих приміщень, зазначають про це у заяві і подають відповідні документи (посвідчення тощо).
Громадян, які не пройдуть перереєстрацію в установленому чинним законодавством порядку, виконавчий комітет міської ради буде змушений зняти з квартирного обліку.